Vnucování je právě hlavně z těch médií, ale lidi to asi chtějí. On je to vlastně takový začarovaný kruh, co jsem vypozoroval u běžných posluchačů, diváků... Když v rádiu budou hrát samé osvědčené hity (stokrát ohrané, všem dobře známé, jedno v jaké verzi, originál či cover), tak si lidi libují, jak jim hezky hrají a rádia nemají důvod hrát něco jiného. Jakmile začnou hrát neznámé věci, tak budou lidi nadávat a rádia se vrátí k té jistotě. A tak to funguje i u televizí. Lidi raději budou dokola koukat na tzv. klasiky, přiblblé seríály, nenáročné filmy a jak dají něco zajímavého, ale co se nedá jen tak zkonzumovat, tak brblají, že v televizi nic nedávají. Takže všude zahnívá pořád to samé. Samozřejmě to je trochu zobecněné. je asi fakt, že většina lidí nejsou vyloženě hudební fandové (proti tomu nelze nic namítat). Ale kolikrát jsem si i říkal, že by mi vlastně poslech rádia v autě, v práci (doma to nedělám) nevadil, ani kdyby tam byli ti samí interpreti z mainstreamového popu, poprocku, ale výběr skladeb se neomezoval na pár odrhovaček. A další způsob vnucování jsou různé hitparády, žebříčky, hudební pořady v médiích i běžné vysílání. Tam se prostě nasadí to, co tam někdo (firmy) protlačí a hraje se to do zblbnutí. Kolikrát v minulosti se staly hity z něčeho, co bylo vlastně blbé, ale tím ohráváním se to lidem zalíbilo. |