Diskuze

Jednotlivé zobrazení příspěvku z diskuze Hranice hudby
Poki - 06.01.2023 22:44:28 #
Judith - k těm odposlechům na koncertech - je hodně variant toho řešení, ale principiálně jde muzikantovi o to nejlépe slyšet svůj nástroj kvůli tomu, aby podal 100% výkon - musí slyšet přesně co hraje včetně jemných nuancí. S in-eary je to jednodušší, protože se netvoří na pódium "koule" hluku kombinací toho, že každý chce slyšet sám sebe ideálně :) A pak taky záleží na způsobu užití - kamarád bubeník rád hraje s klikem v uších izolovaný od ostatních - je to složitější muzika, ale pevně daná bez větší improvizace, tedy se snaží s citem ale jinak strojově dodržet to, co je na nahrávce. Já osobně mám sluchátka s aktivním potlačením okolního hluku, které můžu jednoduše snižovat/zvyšovat a snažím se o ideální mix mě a zbytku kapely. Oba ale hrajeme tvrdší žánr. Čím více je improvizace a méně předem nalinkovaného (řekněme více k blues, jazzu), tím více je důležité slyšet a vnímat ostatní. A ono je to tam tedy také jednodušší - protože v metalu když se rozjede dvojšlapka a dvě ostré kytary tak obvykle na pódiu neslyší nikdo nic :)

K diskuzím a stránkám - díky za příspěvky, nápady a ženský prvek :) I když se často neozývám, tak se snažím většinu číst, vstřebat a sem tam i něco poslechnout.

A abych napravil ten off topic: Já vždycky vnímal 2 oblasti hudební tvorby - ta kde stačí pudy (kde se jednoduše pobavím, zaskáču, zahulákám) a ta kde k vnímání potřebuju zapojit i mozek :)
A jestli je někde hranice, tak jí dosáhl Keiji Haino - >> odkaz (vtip)
Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0407 s.