West, Leslie - Mountain (1969)

gunslinger - 5 stars @ 25.04.2013

Prvý sólový album Leslieho Westa ešte pred Mountain som istú dobu ignoroval , alebo skôr som si nenašiel čas vypočuť si ho. Pokiaľ som chcel počúvať Westa siahol som po Mountain. Keď som nakoniec tento album vypočul zostal som v nemom úžase. Sám na seba som nadával ako je možné že som si to nepustil skoršie. Nachádza sa tu všetko úplne všetko čo sa od Westa dá očakávať silné chytľavé riffy pomalé precítené sóla chrapľák aj cvengajúca akustika na ktorej nehral často ale čo zahral stálo zato. Hneď prvá skladba Blood Of The Sun ma odrovnala je to taká istá pecka ako Mississippi Queen, Jeden s mojich najobľúbenejších riffov. Je to ten druh riffu ktorý keď počujem sa musím za každú cenu naučiť tabulatúru som nenašiel tak som zapojil uši a je to naozaj bomba. Long Red zaujímavá pomalšia vec s akustickými prvkami baví ma má taký 60´s Woodstock nádych leta. Better Watch Out Westovka ako vyšitá elektrickou gitarou dáva sekaný riff a akustickou alebo veľmi stíšenou gitarou strieľa licky ako v Mississippi Queen paráda. Blind Man ťažší blúzik s krásnym gitarovým tónom Westa ,znie to akoby hral na Flying V. Parádna vec. Neskutočné sóla. Baby,I'm Down trocha sa táto vec podobá na skladbu White room od CREAM hlavne v gitarovom intru. Ináč sólovo to je čistý West. Dreams Of Milk & Honey ďalší parádny frajerský riff neviem čo mám na tomto vyzdvihnúť pre mňa dokonalosť.Storyteller Man klávesová kludnejšia balada. This Wheel's On Fire ďalšia heavy rocková bomba akých sa v roku 69 nahralo milión. Look To The Wind Veľmi zaujímavá chytľavá vec niečo čo by sa hodilo do druhého albumu Mountain. Southbound Train pre mňa druhá najlepšia skladba hneď po prvej. Posledná pieseň je nádherná a precítená akustická balada Because You Are My Friend

Jeden s mojich najobľúbenejších albumov. Leslie West ktorý je jeden s mojich gitarových vzorov a hlásim sa k jeho pomalému ale precítenému štýlu sólovania ma nesmierne prekvapil je to tak isto dobré ako Mountain vo vrcholnej forme.

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.04 s.