Hendrix, Jimi - People, Hell & Angels (2013)

gunslinger - 5 stars @ 04.03.2013

People, Hell & Angels má v sebe naozaj zaujímavý výber skladieb ktorý nemôže chýbať v zbierke žiadnemu Hendrixofilovi. Nahrávka je kryštalicky čistá (veď sú to predsa štúdiové nahrávky)neomylný Hendrix tu sóluje a riffuje ako o život Mne sa tento album strašne páči je tu pár naozaj skvelých skladieb ktoré som nikdy nepočul. Aj keď je to iba "ďalší " z jeho posmrtných kompilácií nemôžem si pomôcť mňa nahrávka strašne chytila počuť nové veci od môjho gitarového vzoru ktorý je už 40 po smrti sa nedeje každý deň. Aj keď mi to Hendrix dopraje skoro každý rok :-).

Earth Blues úžasná verzia tejto pecky ktorú som takto kryštalicky čisto niky nepočul. Somewhere Dokonalá (trocha naliehavá) poriadna Hendrixovská skladba s epickým gitarovým sólom a doprovodom ktorý poháňa WAH-WAH pedál.Pre mňa najlepšia skladba na albumu. Obrovská pecka. Hear My Train A Comin' ďalšia famózna verzia tejto bluesovky ktorá je tu pretavená do trocha tvrdšej polohy popretkávaná nekonečným sólom. Crash Landing túto skladbu som jakživ nepočul je úchvatnáInside Out ďalšia vec ktorú som v živote nepočul takmer identický riff najznámejšej skladby od Lennyho Kravitza s názvom Are You Gonna Go My Way. Samozrejme Hendrixova inštrumentálka je 100 krát lepšia. Aj ostatné skladby stoja za reč ale to by som sa opakoval dookola lebo sú to Hendrixovské nadštandardy. Nie je tu ani sekunda slabého miesta.

Nahrávka dopadla nad moje očakávania a možno sa mi páči o 0,00001% viac ako predošlá podobná kompilácia Valleys of Neptune z roku 2010

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0382 s.