Sensational Alex Harvey Band, The - Next (1973)

Miloš Novák - 5 stars @ 31.01.2014

Nedalo mi to a musím Vám přiblížit druhé album SAHB.Zatím moc reakcí na Framed recenzi,jedničku SAHB nebylo a proto se snažím,aby jste si kapelu poslechli.Swampsnake - největší odvaz na albu,strašný mazec,kapela hraje,jako o život,rytmika ,saxíky,zpěv Alexe,naprostá špička.Gang,bang druhá skladba v trochu pomalejším rytmu,zase saxíky,dechy,zpěv,zní to naprosto nespoutaně a je to další řacha na albu. Faith healer- této skladbě s odpuštěním říkám (hovnocuc),protože podobný zvuk tam je. Další přepychovka.Na prvních dvou albech byl Alex ve vrcholné formě.Naprostá krása.Giddy up a ding dong - Jeden z nejlepších rock´n´rollů,které znám.Zde řádí klasický klavír a bicí,zpomalený závěr skladby je famózní.Next - Takže růži do pusy a pánové jedeme na parket.Tango ,jako z pohádky ,opět geniální zpěv a solo housle,tuto skladbu miluju.Vambo marble eye - další rockec na albu,zde září především rytmika a solo kytara.Další parádička na albu.Last of the teenage idols - nejpomalejší skladba na albu,začátek klasický klavír a zpěv,kapela se připojuje a září. Vše se opět zvrhne v pěkný mazec.Změny rytmu jsou doménou SAHB.Další pecka.Alex Harvey původně začínal ve skupině Rock Workshop,která vytvořila pouze 2 alba Rock Workshop - Rock Workshop 1970 a Rock workshop - The very last time 1971.V kapele byli 2 zpěváci,A.Harvey a Alan Greed. Na těchto albech již zazněly některé skladby,které SAHB hraje v době své největší slávy. Kapela Rock Workshop byla také skvělá a velice ji doporučuji.Alex Harvey se opravdu chytil až se skupinou SAHB,která pro něj byla to pravé ořechové.Za to ,co na albu předvádí zpěvák a muzikantsky celá kapela,nemohu jinak 5 hvězd.Nádherný výkon kompletně.Album vyšlo 2002,jako dvojcd,obě alba v jednom.

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0387 s.