Budgie - You're All Living in Cuckooland (2006)

Konavi - 5 stars @ 21.01.2011

Vážení, nejsem hudebník a už vůbec ne hudební kritik, ale velmi mne udivuje, že u téhle desky této velmi významné kapely, která je stavěna do stejné roviny jako DP, LZ, BS a další, je prostě naprosté recenzní ticho - já ji považuji za nejlepší desku poctivého dřevnitého hard roku za posledních deset let - ne-li více. A přitom co je tady za množství výbušnýho ( a velmi originálního) hudebního matriálu se jen tak neslyší. Droga, jménem Budgie, tady poskytuje nejvyšší emoce, které jenom může hard rock u posluchačů nalazených na této vlně poskytnout - hotova mana, která sestupuje v čiré božské čistotě fascinačně opakovaných akordů, které jsou v oblastech mozkových rockera přeměňovány na velmi rafinované pocity nekonečné blaženosti. Razantnost hudebního projevu je zde naprosto geniálně podaná za čirou nutnost, každodenní potřebu, bez které nelze hardrockově žít... velmi osobité a nezaměnitelné melodie v každé skladbě, které se zařezávají do mozkových závitů silou leserový zbraně, jsou tou věcí, pro kterou by kdejaký ušmoulaný představitel masového popíku klidně i vraždil, přitom nejde o not fragile i když refrém songu dokáží doprovodit i dětské hlasy (o technice hraní a kytarových rifech nemá cenu ani hovořit, to raději přenechám odborníkům)...prostě doufám, že se tady dočkám adekvátní pozornosti k hudbě kapely, která má přes svá léta neskutečný náboj a sílu a dovolím si tvrdit, že tímto svým počinem nejenom že významně podržela prapor jednoho hudebního stylu v dnešní hudební době, ale mám za to, že ho zase o kousek potlačila k hudebnímu ráji výše....dávám za pět..)

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0371 s.