Molly Hatchet - No Guts...No Glory (1983)

Tracklist:
1. What Does It Matter? – 3:33
(Duane Roland, Riff West, Danny Joe Brown)
2. Ain't Even Close – 4:35
(Duane Roland, Riff West, Danny Joe Brown)
3. Sweet Dixie – 3:54
(Dave Hlubek, Steve Holland)
4. Fall of the Peacemakers – 8:03
(Dave Hlubek, Riff West)
5. What's It Gonna Take – 3:59
(Gary O'Connor)
6. Kinda Like Love – 4:09
(Bobby Allison, Mac Elsensohn)
7. Under the Gun – 3:54
(Dave Hlubek, Riff West)
8. On the Prowl – 4:07
(Dave Hlubek, Barry Borden, Danny Joe Brown)
9. Both Sides – 5:08
(Dave Hlubek)


Produced by Tom Werman



Obsazení:

Molly Hatchet:
Danny Joe Brown - vocals
Dave Hlubek - guitar
Steve Holland - guitar
Duane Roland - guitar
Riff West - bass
Barry Borden - drums

Guests:
Dru Lombar - guitar
Jai Winding - keyboards

 
29.02.2024 Apache | #
4 stars

Tohle album nebudete mít problém v bohaté diskografii Molly Hatchet rozeznat na první pohled. Je to jediná jejich studiová řadovka, která se nepyšní heroickým fantasy obalem slavných malířů jako Frazetta nebo Vallejo. Místo conanovských jezdců a maskovaných sekerníků se tentokrát hraje na westernový styl. Kapela tu po vzoru Divoké bandy kráčí prašnou ulicí westernového městečka, vyzbrojená colty a winchesterovkami, a jen neměnné logo nám dá okamžitě na vědomí, kam máme toto album zařadit.

Pojďme si nejprve představit sestavu, která tento v pořadí pátý počin Molly Hatchet nahrála. Vezměme to podle toho, jak jsou jednotliví členové bok po boku seřazeni na obalu.
Zcela vlevo ve světlém kabátu a s puškou drženou obouruč vidíme Steva Hollanda, jednoho ze tří kytaristů. (Což je jak známo obvyklý počet „ostrostřelců“ na jednu jižanskou kapelu.) Holland hrál se sekerníky už od debutu z roku 1978 a tohle je poslední jejich album, kde ho můžeme slyšet. 
Ten vedle něj, v černé vestě a bílé košili, je bubeník Barry Borden. Malý velký muž hromových úderů je v kapele nováčkem a tohle je jediné album, které se sekerníky nahrál. Přišel z kultovních Mother's Finest, jedné z úplně prvních formací míchajících černé funky s bílým rockem, aby zastoupil zakládajícího člena Bruce Crumpa. Ten tehdy zkoušel štěstí v L.A., aby se v roce 1984 zase vrátil mezi své.
Drsně vypadající pistolník s knírkem a světlejší bundě zdobené střapci je další z kytaristů, Duane Roland. V kapele je od jejích začátků v 70. letech a zůstane v ní až do roku 1990.
Uprostřed, pouze v džínách krytých koženými jezdeckými chrániči, ověšen nábojnicovými pásy a s puškou přes rameno, kráčí původní (a nejlepší) zpěvák Molly Hatchet, Danny Joe Brown. Statný burtreynoldovský týpek s kníry a tmavými vlasy nazpíval první dvě alba sekerníků. V roce 1980 od nich odešel, aby založil vlastní projekt The Danny Joe Brown Band. Pod tímto názvem vydal jedno album a v roce 1982 už byl zase zpátky u Hatchetů. Ti v mezičase stihli vydat dvě desky s Jimmym Farrarem u mikrofonu.
Brown s sebou mimochodem přivedl k Molly novou posilu, klávesáka Johna Galvina, který se jak hráčsky tak skladatelsky podílel na eponymní desce Dannyho bandu. Galvin však ještě na obalu No Guts… No Glory nefiguruje – je zde uveden pouze jako host. Regulérní součástí kapely se stává až poté a v současnosti je nejstarším žijícím členem Molly Hatchet.
Po Brownově levici vidíme další legendu, dlouholetou a důležitou součást téhle tlupy. Hromotlucký fousáč s brokovnicí, nedbale ohozený dlouhým kabátem, je další kytarista a také jeden z nejpilnějších skladatelů v kapele, Dave Hlubek. Mezi sekerníky pobýval od samého začátku až do roku 1987, a pak znovu od roku 2005 až do své smrti (2017). Jeho a Johna Galvina se mi poštěstilo někdy koncem nultých let vidět v Praze s Molly naživo. 
Jméno Hlubek vnuklo tenkrát mnohému českému novináři myšlenku, že tento sekerník je českého nebo alespoň slovanského původu. Dave v rozhovorech rozpačitě připouštěl, že možné je všechno, sám se ale evidentně považoval za Američana jako poleno.
Posledním v řadě je indiánsky působící basák Riff West - spolu s Barrym Bordenem další greenhorn v sestavě. V roce 1981 nahradil Bannera Thomase, jenž hrál na všech předchozích albech (a k Molly Hatchet se pak nakrátko vrátil během 90. let).

Teď, když jsme se seznámili s kompletní hráčskou osádkou tohoto alba, zmiňme se také alespoň stručně o jeho producentovi. Tím není nikdo jiný než legendární Tom Werman. Většina těch, kdo zažili osmdesátky nebo se o ně alespoň zajímají trochu hlouběji, mají toto jméno spjato především s úspěšnými glam metalovými kapelami jako Mötley Crüe, Poison nebo Twisted Sister. Znalcům sedmdesátek se zase v souvislosti s Wermanem možná vybaví Ted Nugent, Cheap Trick nebo třeba komerčně neúspěšné, ale rozhodně zajímavé album Blue Öyster Cult, Mirrors.
Werman byl producentem nebo alespoň spoluproducentem všech alb Molly Hatchet počínaje debutem a konče právě No Guts… No Glory. Konkrétně na něm mu při práci asistovali dva sekerníci: Dave Hlubek a Duane Roland.

První tři alba Molly Hatchet byla velmi úspěšná: Debut získal platinu, Flirtin' with Disaster dokonce dvě a Beatin' the Odds se přes výměnu zpěváka prodalo pořád milión kopií. Důvod úspěchu tkvěl i v tom, že poté, co Lynyrd Skynyrd nuceně ukončili v roce 1977 činnost, nastal obrovský hlad po kvalitním southern rocku. Amerika prostě pořád potřebovala kapelu jakou byli Skynyrdi a Molly Hatchet, pocházející ze stejného města (Jacksonville), nastoupili na scénu v ten nejlepší možný okamžik, aby fanouškům LS nabídli dostatečně atraktivní náhradu. Jistě, nikdo doopravdy nemůže nahradit sedmdesátkové Lynyrd Skynyrd. Ale Molly Hatchet se třemi kytarami a frontmanem natolik charismatickým, že v něm bylo možno spatřovat důstojného nástupce Ronnieho Van Zanta, byli na konci sedmdesátek rozhodně big deal.
Teprve s čtvrtým albem Take No Prisoners se absence Dannyho Joea odrazila i na prodeji desek. A jelikož Brownův projekt také zrovna nekraloval albovým hitparádám (120. místo žebříčku Billboardu), slovo dalo slovo a v roce 1983 byli Molly Hatchet zpět. Sice chudší o dva staré hráče, ale pořád se čtyřmi původními členy, včetně navrátivšího se Dannyho u mikrofonu.

Sestupnou popularitu souboru se však s pokračujícími osmdesátkami ani přes tento pokus o comeback zastavit nepodařilo. Zatímco čtvrté album už nezískalo ani zlatou desku a v US Billboardu se vyšplhalo "pouze" na 36. místo, No Guts… se prodávalo podobně a nejvýše dosáhlo 59. příčky žebříčku.
Důvod? Asi nejblíže skutečnosti bude vysvětlení, které podal Josef Vlček o pět let později v Melodii prostřednictvím seriálu článků "Metalový pravěk" (díl "Hvězdy Jihu"):
"Málokterý styl je dnes z módy tolik jako jižanský rock a boogie. Patří k takovým archaismům jako Hammondovy varhany nebo jazz-rock. Ale zkušenost s vývojem rockové hudby naznačuje, že žádnému žánru není uzavřena cesta zpět na výsluní zájmu světové veřejnosti."
Ono dnes v době Vlčkova článku platilo asi o něco méně než teď, když píšu tuto recenzi, a ještě o něco méně než v době vydání alba, které zde recenzuji. Ale marná sláva - že je southern rock tzv. out of date, asi popírat nelze. A klesající prodeje alb Molly Hatchet mohou být jen dalším důkazem.
Zoufalá snaha udržet se v hledáčccích co nejširší vrstvy rockových fanoušků měla pak za následek spojení sekerníků se zvukovým inženýrem slavného alba Eliminator, Terry Manningem coby producentem následující desky. To, co v případě ZZ Top fungovalo za vydatné podpory ikonických videoklipů, rotujících na MTV, na jedničku, však u Molly nezabralo. Za prvé neměli tak dobré a nápadité videoklipy, takže k sobě nepřitáhli takovou pozornost omladiny a za druhé, jejich staří fanoušci změnu soundu na rozdíl od valné části příznivců texaského tria nevydýchali. Možná kdyby nebyla ta změna tak okatá, kdyby se tak nápadně netlačilo na syntetickou pilu… Ale asi ani to by nepomohlo. Eliminator totiž vyplynul přirozeným způsobem z experimentování s křížením starého boogie s novými technologiemi. Není z něj cítit žádná křeč nebo snaha přizpůsobit se nějakému novému trendu. To se o The Deed Is Done bohužel říct nedá. Navíc ono experimentování se u vousáčů do jisté míry objevilo už na albu El Loco z roku 1981. Sekerníci v té době zněli pořád ještě jako čistý jižanský hard rock. Propad The Deed Is Done oproti No Guts… byl obrovský (pozice č. 120 na US Billboardu, tedy pohoršení o 61 příček žebříčku).

Ale vraťmě se zpět k právě recenzovanému albu. A už u něj zůstaňme.
Byl relativní neúspěch páté studiovky Molly Hatchet zasloužený?
Nemyslím si. Naopak, No Guts… No Glory považuju za návrat v plné parádě a za jedno z nejlepších alb sekerníků vůbec. Ale jak vždy podotýkal hejkal, kvalita hudby a komerční úspěch spolu nemají mnoho společného.
Nezbývá než si poslední opravdu silný studiový počin Molly Hatchet v rámci 80. let užít tak jak je. Bez pachuti spojené s komerčními ambicemi a vědomím, že jde o album chválené do nebes ať už kritikou nebo fanoušky.
Alespoň přesně takhle jsem si ho vždycky užíval já.

Následujících několik odstavců cituje doslova z mé recenze z roku 2010, protože… Proč vlastně?
Aha, už vím: Proč mít v recenzi jen jeden úvod, když můžete mít hned dva? ;-)

Píše se rok 1983 a Danny Joe Brown je zpátky v kapele. Pro comebackový koncert, který natáčela televize, si dokonce vyjímečně oholil svůj pověstný knír. Nic nenasvědčuje tomu, že by už tehdy trpěl nějakými zdravotními problémy (jak jeho dočasný odchod z kapely zdůvodňují některé internetové zdroje). Naopak, působí dojmem zdravím kypícího mladého rváče nebo vysokoškolské hvězdy amerického fotbalu. Mít tak charismatického frontmana jako Danny, bylo v době rozpuku MTV, a s tím spojené důležitosti vizuální prezentace, určitě jenom plus. A fanoušci starých dobrých Hatchet nad zpěvákovým návratem jistě řádně zaplesali. Na druhou stranu je asi moc nepotěšilo, že s Farrarem zmizela i kompletní originální rytmická sekce – tedy Banner Thomas a Bruce Crump.
I když basák Riff West a bubeník B.B. Borden byli více než plnohodnotnou náhradou, sestava teď paradoxně čítala o jednoho původního člena méně než v době, kdy s nimi zpíval Jimmy Farrar. Ale co. Je tu Danny Joe Brown a všichni tři originální kytaristé, tak není důvod naříkat. Navíc tahle parta vypadá, že je odhodlána dělat opravdu velké věci.
Působí tak i v příjemném dobovém interview, jehož se zúčastnila kompletní nová sestava (a které je možno zhlédnout na youtube). Rozebírá se tu Dannyho sólové intermezzo, je zmíněn Jimmy Farrar, a vtipkuje se nad obalem LP Take No Prisoners. (Repertér v jednu chvíli trefně poznamená, že místo historických zbraní, které jim tam Boris Vallejo přimaloval, by v rukou kapely čekal spíš lahváče. :-) Danny Joe tu mimo jiné avizuje, že na turné se ke kapele připojí další nový člen - klávesista John Galvin z Detroitu.
Proběhne krátká ukázka z raritního videoklipu k novinkové pecce "What's It Gonna Take", v níž se Hatcheti prohánějí na koních coby desperáti Divokého Západu. Zmíněné video je zcela ve westernovém duchu obalu nové desky.
No Guts…No Glory (Bez odvahy není slávy) je jediným studiovým albem kapely, jehož obal není ve válečnickém fantasy stylu. Důvodem byla nejspíše snaha udělat viditelnou čáru za předcházejícím obdobím a naznačit, že Hatcheti jsou opět zde a stejně jako odvážní pistolníci z filmu Wild Bunch kráčejí vstříc svému osudu.
Bude muzika, kterou nové album přináší, stejně nezapomenutelná jako finální scéna slavného westernu?

Tak, a teď už přejděme k tomu hlavnímu, tedy samotným písníčkám z alba.

Úvodní WHAT DOES IT MATTER je rychlý, přímočarý hard rock, obsahující pěkné kytarové vyhrávky a nějaké ty Galvinovy parádičky s pianem.
AIN'T EVEN CLOSE začíná v podobném duchu, ale s nástupem Brownova zpěvu nabere okamžitě klasický southern rockový feeling, prokládaný těžkým kovovým hřměním jen ve chvílích, kdy si Danny Joe dává oddech nebo opakuje ústřední slogan.
Jak už napoví název, SWEET DIXIE je starosvětská jižařina se vším všudy, bez jakýchkoli dobových příkras. Přesně takhle to Hatcheti mohli klidně nahrát na svoje první album.
A to už se dostáváme k poslední písni první strany LP a zároveň absolutnímu vrcholu celého alba.
FALL OF THE PEACEMAKERS je jedním slovem nádhera. Hlubekova epická osmiminutová kompozice vykazuje všechny znaky totální southern rockové klasiky. A nejenže vykazuje znaky, ona tou totální klasikou opravdu je! Melodická, chytlavá věc baladického charakteru přechází v polovině do typické sólovací části, kde se tradičně vyřádí všichni tři kytaristé. Jednoduše "freebirdovka“ jak vyšitá. Jen opravdu hodně melodická, hodně posmutnělá a zároveň i hodně chytlavá.

Druhou stranu LP otevírá klusající a velmi chytlavý melodický hard rock WHAT'S IT GONNA TAKE, který zní prozatím nejvíce osmdesátkově. Mým uším ovšem ladí velice příjemně. Žádná křeč, tohle je po předchozí parádě další, i když o něco skromnější kandidát na hit.
Tím se ale nikdy nestal, stejně jako následující, silně melodická country rocková náladovka KINDA LIKE LOVE. Ta byla jediným singlem tohoto alba. Bez uzardění přiznám, že se mi tenhle kousek velmi líbí už od prvního poslechu. Asi jediným jeho problémem je, že takhle si hudbu Molly Hatchet nepředstavuje asi nikdo. Taky ji nemá na svědomí nikdo z kapely, ale dva externí skladatelé, zřejmě zaplacení nahrávací společností v zoufalé snaze o to, aby kapela měla konečně nějaký rádiový hit. Snaha byla marná, ale mně se výsledný produkt zamlouvá. V kontextu alba na mě působí vyloženě osvěžujícím, zpestřujícím dojmem.
UNDER THE GUN už jede zase v duchu spíše drsnější jižařiny, v repertoáru Molly Hatchet však nijak nevyčnívá. V podstatě jde o první zdejší zapomenutelnou a nepříliš nápaditou skladbu.
To southern hard rock ON THE PROWL už má v sobě určitou chytlavost. K zařazení mezi klasiku mu však stále něco málo schází. I když nutno uznat, že Brownovo "I'm a hunter / I'm a stalker / I'm a creeper round every corner / I'm a seeker / Your love is all I need“ zní v refrénu dosti přesvědčivě.
Stejně jako patřila finální píseň první strany LP Hlubekově kompozici, patří jí i úplný závěr. Instrumentálka BOTH SIDES je mimořádně líbivý, hravě melodický kousek, po němž zůstane v člověku velmi dobrý pocit. Moc pěkné jsou i vyhrávky na piano, které jej ve správných pasážích podkreslují, stejně jako několik hlavních, střídajících se motivů. Nezbytná kytarová sólíćka, hlavně ve druhé půlce skladby, jsou pak už jenom ozdobou na dortu. Kdyby se tahle záležitost jmenovala "Feel Good“, přesně by to vyjádřilo mé pocity ze závěru alba.
A kdyby i dvě skladby před tou poslední byly tak přesvědčivé jako všechny ostatní, neváhal bych udělit maximální hodnocení. Po pravdě by mi možná stačilo, kdyby "Under the Gun" byla o něco nápaditější a těch pět jižanských hvězd by tam bylo. Takhle tedy "pouze“ čtyři, ale zato silné jako hrom!
reagovat

hejkal @ 07.03.2024 17:00:27
Je to tak. Vynikajúci album s ikonickou skladbou Fall Of The Peacemakers. jej text som kedysi dávno ako jeden z prvých skúšal umelecky preložiť a dodnes ju hrám so svou materskou kapelou.

Apache @ 29.02.2024 12:28:28
Jsem rád, že jsem první, který to album tady recenzoval a jsem rád, že se ti líbí. Moc jsem to (obojí) popravdě ani nečekal, takže je to poměrně příjemné překvapení.

hejkal @ 29.02.2024 12:46:54
Nie? Však je to v pohode južarina. To Deeds je iná kucapaca, tam nemám pekného slova. :)

Apache @ 29.02.2024 12:55:54
No, myslel jsem, že to na tebe bude už moc 80s. ;-) A jasně, však rozdíly mezi No Guts a The Deed Is Done rozebírám i v recenzi. Ještě jsem v ní teď opravoval nějaké nešikovnosti (a že jich tam bylo), ale už by to snad mělo být OK.

zdenek2512 @ 29.02.2024 13:33:01
Pustil jsem si to na YT, ale jen první dvě skladby, je to moc dlouhý na můj vkus. Na rovinu, moc se mi to nelíbí, je tam málo blues, není to můj šálek čaje.

Apache @ 29.02.2024 13:41:33
zdenek: Zrovna první dvě skladby ještě o ničem moc nevypovídají. Zkus tu čtvrtou, "Fall of the Peacemakers". Je to sice nejdelší, ale z tohohle alba rozhodně ta nejreprezentativnější položka.
Jinak u Molly Hatchet nějak moc blues nikde nenajdeš. Je to prostě takový dřevorubecký / motorkářský jižanský hard rock a boogie. Pozdější tvorba (90. léta a dál) jde už v podstatě vyloženě do heavy metalu, i když pořád s určitým jižanským feelingem.

zdenek2512 @ 01.03.2024 07:41:10
Apache, ta čtvrtá skladba je pěkná, ale u mě v této oblasti kralují Allman Brothers Band. 

hejkal @ 07.03.2024 17:00:27
Nikdy by mi nepadlo presviedčať zdenek2512, že Molly Hatchet je čosi, čo by si mal vypočuť. :)

Apache @ 01.03.2024 08:02:58
hejkal: Mě taky ne. :-) Pustil si to dobrovolně sám od sebe. Já ho pak jen upozornil na nejlepší skladbu.

Apache @ 01.03.2024 08:07:25
zdenek: Allman Brothers Band je jedna z těch kapel v téhle oblasti, kterým jsem dodnes nějak nedokázal přijít na chuť. Ale třeba jsem jen neslyšel ty správné věci. (Jedna skladba, co hrála v seriálu Freaks and Geeks, se mi líbila.) Pro mě jsou nejlepší Lynyrd Skynyrd.

zdenek2512 @ 01.03.2024 09:14:11
Apache, mě to zajímalo, co se týká Allman Brothers Band, tak alba po Brothers & Sisters jsou pro mě výborná. Lynyrd Skynyrd jsem kdysi slyšel u kamaráda Gimme Back My Bullets, ale v té době mě více zajímal Frank Zappa, Patti Smith a Gong, začínal jsem přicházet na chuť Henry Cow, jezdili jsme na Pražské jazzové dny a tak dále.

Apache @ 01.03.2024 09:49:27
zdenek: Chápu. Od těch Allmanů ještě někdy něco určitě zkusím. Jinak Gimme Back My Bullets je podle mě ze všech alb klasických (sedmdesátkových) Lynyrd Skynyrd to nejslabší.

zdenek2512 @ 01.03.2024 10:35:22
Apache, v poslední době (10 let) jsem si koupil Lynyrd Skynyrd v japonských mini LP a souhlas Gimme Back My Bullets je i pro mě nejslabší. První tři desky se mi líbé hodně, zvláště Second Helping, občas si je pouštím a díky Radio Beat jsem si koupil desku Last of a Dyin' Breed, která je pro mě velmi slušná.

hejkal @ 01.03.2024 10:40:40
zdenek2512 - tak to je úžasné. Lynyrdi za to stoja.

Jarda P @ 01.03.2024 13:41:58
Já mám od Allman Brothers Band jen první desku, další už mě neoslovily, především Brothers And Sisters mě dokonale od kapely odradila. Dávám přednost rockovějším Lynyrd Skynyrd či Molly Hatchet.

Apache @ 01.03.2024 13:56:19
Jarda P: Lynyrd Skynyrd, Molly Hatchet a Blackfoot jsou moje svatá jižanská trojice. :-) Těm dávám přednost už dlouho. Ještě mám tři alba od Doc Holliday a ty se mi všechny líbí hodně. Taky mám první tři alba Johhnny Van Zant Bandu.
Další jižany zkouším průběžně, ale ještě mě nic neoslovilo tolik jako výše zmínění.
Pak se mi teda líbí něco od Asphalt Ballet a jedné novější party, Alligator Stew. Obě ty kapely dělají glam metal v hodně southern rockovém stylu. Jinak z těch slavných glam metalových skupin má k southern rocku asi nejblíže Cinderella, hlavně na pozdějších albech. Ta se mi samozřejmě taky hodně líbí.
Určitě budu dál zkoušet i další slavná southern rocková jména, jenom to chce čas.
Z věcí, které mají k southern rocku blízko, mám velice rád Omar & The Howlers a samozřejmě ZZ Top. I když obojí beru spíše jako blues rock než skutečný jižanský rock.

Mirek Kostlivý @ 01.03.2024 17:09:13
Tak já vyrůstal v 70. letech hlavně na Allman Brothers Band, ostatní jižanské kapely šly trochu mimo mě. Tvorbu Molly Hatchet jsem objevil až nedávno, když jsem s údivem zjistil, že některé skladby od nich znám již od začátku 80. let. V té době jsem chodil na koncerty Žlutého psa případně na Tomahawk Ondřeje Hejmy (krycí název pro to, aby si mohli zahrát v Lucerně). V kapele hráli vedle Hejmy výborní kytaristé František Kotva, Petr Roškaňuk, Jan Martinek, a na basu Jiří "Plech" Novotný. Vybavuji si po těch letech skladbu Beatin' The Odds z jejich stejnojmenného třetího alba, kterou kapela dokázala zahrát opravdu parádně. Záznam koncertu bych ještě našel na nějakém magnetofonovém pásku .....
Díky za připomenutí téhle pro mě zapomenuté kapely, prostřednictvím Spotify si je teď pár dní budu pouštět.

Apache @ 01.03.2024 17:57:27
Mirek K: Jj, Žlutý pes v osmdesátkách covery Molly Hatchet, Lynyrd Skynyrd a dalších hojně hrával na koncertech. Před pár lety je tuším znovu nahráli s českými texty na jedno svoje album. Na Hejmu mají lidi různé názory, ale ať si říká kdo chce co chce, on jediný dokázal u nás southern rocku komerčně prodat. A kytaristi Žlutého psa jsou samozřejmě skvělí - Roškaňuk je persona. Deska Hoši z východního bloku (je až na trapné hostování Karla Gotta v jedné písni) opravdový klenot. V roce 1991 jsem si to album koupil na kazetě. Dnes ho mám spolu s několika dalšími žlutopsími počiny i na CD.
Krom Psa byla u nás dost dobrá taky Pumpa, zvlášť v období, kdy u nich zpíval Jindřich Vobořil. Na singl Volný styl (neboli Nasaď páku) / Nedělní dopoledne z roku 1986 nedám dopustit. A vůbec špatné není ani album Tak tradá! z konce 90. let. Mimo jiné jsou tam skvělé dívčí backvokály, Němečkova slide kytara a foukačka Ondřeje Konráda.
V roce (tuším) 1996 jsem byl na festivalu jižanského rocku ve Valmezu a bylo to skvělé. Byli tam skoro všichni čeští jižani (plus Hudba Praha ještě s Wünschem) a General Lee měli na pódiu zpěvačky nahoře bez.
V devadesátkách se u nás southern rocku opravdu dařilo.



Detail hodnocení alba (hodnoceno x)
5 hvězdiček - hodnoceno 0x
4 hvězdičky - hodnoceno 1x
Apache
3 hvězdičky - hodnoceno 0x
2 hvězdičky - hodnoceno 0x
1 hvězdička - hodnoceno 0x
0 hvězdiček - hodnoceno 0x




Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0629 s.