Anubis - Homeless cover

Anubis / Homeless (2020)

Sajgon3 | 5 stars | 04.04.2020 | #

Takže priatelia, ako vidím , hodnotenie novinky mojich aktuálne najväčších obľúbencov - opäť ostalo na mne, takže budem zase prvorecenzent. Na úvod POZITÍVUM č. 1 - po dvoch síce výborných, ale silne floydovských albumoch - je tu čiastočný odklon a trochu aj návrat ku koreňom - to jest sile prvých dvoch , doposiaľ nedostižným počinom. A to hneď na úvod - skladba REFLECTIVE - začína síce troška vlažne a nevýrazne ale len do stopáže 3:00, od 3:01 to chlapci rozbalia a to čo môžeme počuť až do konca skladby je presne to čo na ANUBIS zbožňujem - dunivé, spletité a valivé cesty jednotlivých nástrojov, ktoré sa preplietajú - predstavujú najväčšiu prednosť austrálskych čarodejov. Nasleduje trojica skladieb , ktorá je jemne floydovská, pokladám ich ale za troška slabšie miesta albumu - ale - tu je ďaľšia sila kapely - tam kde by som osobne očakával trocha viac akejsi " naliehavosti " a hudba Vás trocha učičikáva - prichádza pán VOKALISTA - Mr. R.J. Moulding ! jeho vokálna vypätosť dáva aj nevýrazným pasážam pridanú hodnotu. Skladby 5 a 6 , resp. HOMELESS a THE TABLES HAVE TURNED už výrazne pridávajú na tempe a dynamike , oživenie je citeľné a zároveň je to príprava na druhý KLINEC albumu - klasickú vypalovačku SIRENS - to je proste absolútna pecka - opakujem sa - nazývam to " efekt tsunami vlny " valivá masa hudby podporovaná neskutočne emočne vypätým vokálom Roberta drtí dušu hudobného poslucháča na padrť ! Uvoľnenie čisto floydovské - IN SHADOWS a zároveň veľmi zaujímavá GONE so sláčikovými vsuvkami - opäť niečo nové v hudobnom smerovaní. Počuté zatiaľ 6krát a som spokojný - áno mohlo to byť lepšie, ale je to VÝBORNÉ a to je fajn. Opäť len ďakujem kamaráti austrálsky. Za 5

» ostatní recenze alba Anubis - Homeless
» popis a diskografie skupiny Anubis

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0324 s.