Stevens, Cat - Tea For The Tillerman cover

Stevens, Cat / Tea For The Tillerman (1970)

Miloš Novák | 5 stars | 21.02.2014 | #

Tento zpěvák tady moc prostoru nezaslouženě moc nedostal,proto se ho pokusím přiblížit.Jeho melancholické skladby jsou plné nádhery a smutku a proto jeho alba mám velice rád.Nejlepší alba tvořil v sedmdesátých letech a byla to krása. Je to balada za baladou,neskutečně nádherných věcí.Již začátek alba naznačuje , o co na albu půjde .Druhá skladba Hard headed woman - další pecka na albu.Krása.Album je neskutečně vyrovnané a proto ho moc rád .Pro mne,hit za hitem,pro zbytek světa ne.Wild World - další krásná věc na albu.Nemohu nic povyšovat,protože celé album nemá slabší místo. Sad Lisa - další nádhera,balada ,kdo má smutek,pohladí ho na duši Miles from nowhere - Skladba se střídáním rytmů,ak.klavír,španěla,zpěv.Skvělé.But i might die tonigt - Kratší skladbička,nic ovšem z celkového dojmu z alba nekazí. - Longer boats - jeden z největších hitů a myslím zcela zaslouženě. -Into white - Housle,velice procítěný zpěv . On the road to find out - Další hit na albu,španělky a zpěv dominují.Je to věc přenáramná.Mám C.Stevense na DVD a při této sklsdbě ho třikrát přinutil opakovat začátek,protože se mu to nezdálo.Další pecka. - Father and son - jeden z největších fláků C.Stevense.Tak u toho se Vám chce brečet.kdo nezná , určitě si pustí YT,to stojí za to. - Tea for tillerman - již jen závěrečná koncová kratičká vložka. Mám velice rád
písničkáře,folkaře,ale mám široký záběr.Toto album mi dnes velice sedlo,vlastním ho již dobrých 30 let,proto z nostalgie,ale hlavně,protože si to album zaslouží 5 hvězd.

» ostatní recenze alba Stevens, Cat - Tea For The Tillerman
» popis a diskografie skupiny Stevens, Cat