Harrison, George - George Harrison,Jeff Lynne,Bob Dylan,Tom Petty,Roy Orbison - Traveling wilburys 1 cover

Harrison, George / George Harrison,Jeff Lynne,Bob Dylan,Tom Petty,Roy Orbison - Traveling wilburys 1 (1988)

nowhere_man | 5 stars | 17.01.2010 | #

Tak toto dielko aj táto superskupina ma veľmi príjemne prekvapili. už dlho som nepočul také svieže, jednoduché, nádherné a úžasné album. Harrison, Lyne, Petty, Dylan a Orbison sú formáty obrovského významu (vrátane zaujímavého doprovodu Jim Keltner, Jim Horn, Ray Cooper, Ian Wallace). Toto album radím vysoko v mojom rebríčku a v čase vydania (1988) malo vraj byť podľa slov Harrisona opozíciou vtedajšej bezduchej muziky. Podarilo sa, dokonca je opozíciou dodnes. Úvodná Handle with care predstaví spevácky všetkých Wilburys. No a potom sa vydáme na skvostnú jazdu, od prvej pesničky po poslednú samá kvalita a krása. Mne osobne sa veľmi páči krásna Last night, krehká Not alone any more a predovšetkým vrchol nielen albumu, ale celého projektu Traveling Wilburys - klenot Tweeter and the monkey man, absolútna čistá krása, odporúčam všetkým bez rozdielu. Máme aj dva bonusy, tak isto krásne, absolútne zapadli do albumu - Maxine a Like a ship, obe doplenené v roku 2007 o gitary Jeffa Lynea a doprovodné vokály Jeffa so synom Harrisona Dhanim.

Čo dodať, je to krásny skvost, každý kto má rád kvalitnú hudbu si to musí vypočuť. Naozaj vrelo odporúčam, nechalo to vo mne silnú stopu.

» ostatní recenze alba Harrison, George - George Harrison,Jeff Lynne,Bob Dylan,Tom Petty,Roy Orbison - Traveling wilburys 1
» popis a diskografie skupiny Harrison, George