Schenker, Michael - MSG [Michael Schenker Group] cover

Schenker, Michael / MSG [Michael Schenker Group] (1981)

vmagistr | 3 stars | 04.08.2010 | #

Na tuhle desku jsem se opravdu hodně těšil. Už jen samotné personální obsazení ve mě vzbuzovalo pocit příjemného mrazení - za bicími vynikající Cozy Powell, u kláves Schenkerův starý známý z UFO Paul Raymond...s takovými borci v sestavě čekám opravdu slušný počin.

Album se podobně jako jeho předchůdce drží osvědčené strategie - jedna kytarová pecka za druhou, na nějaké složité koncepty se zde nehraje. Otevírák Are You Ready To Rock je řacha podobného kalibru jako Armed and Ready z předchozí desky...že by tedy MSG jen převlékli do nového kabátu již jednou použité recepty? To ani náhodou. Už třeba proto, že teprve na této placce se nachází první prvotřídní hit v historii Michael Schenker Group - skladba Never Trust a Stranger. Podle mě je to možná nejlepší věc, jakou kapela vůbec kdy natočila.
V tomto případě ale rozhodně nelze mluvit o desce jednoho hitu. Album nabízí spoustu dalších fajnových záležitostí, třeba takové Secondary Motion nebo On and On jsou dalšími z pokusů nenápadně kapelu přiblížit ke komerčnějším vodám. Tvrďáckou tvář zase kapela nahodí při nářezech Looking for Love s Powellovou bicí kanonádou, při rozsáhlejší kompozici But I Want More nebo v řežbě s podivným názvem Attack Of The Mad Axeman.

Druhé album potvrdilo životaschopnost nové Schenkerovy formace a také (zatím ale jen velmi zlehka) naznačilo její směřování do budoucna. MSG rovná se pohodový přímočarý rock, ale i když na to kapela tentokrát šla od lesa a album je lesklejší a líbivější než jeho předchůdce, na čtyři hvězdy to pořád nebude.

» ostatní recenze alba Schenker, Michael - MSG [Michael Schenker Group]
» popis a diskografie skupiny Schenker, Michael

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0363 s.