Jethro Tull - A cover

Jethro Tull / A (1980)

Brano | 2 stars | 14.02.2009 | #

"A" v podstate nie je zlý album. Avšak v porovnaní s predošlými klenotmi typu Songs from the wood, alebo Heavy horses badať istý kvalitatívny prepad. A nie sú v tom iba toľko kritizované "osemdesiatkové" synťáky. Dosť ma zarazila napríklad aj zmena imidžu kapely. Jethro tull som si vždy tak v predstavách spájal s výzorom ošumelého Aqualunga alebo jednoducho oblečených vidieckych farmárov alebo horalov. Tak nejak mi to sedelo k tomu folkovému feelingu. Bol som však nemilo prekvapený, keď som do dvd prehrávača vložil bonusové dvd Slipstream. Na úvod sa síce predstavil ako sprievodca zanedbaný Aqualung(čo bolo samozrejmä ok),ale následne na pódium vybehnú páni z JT v komických kombinézach v gýčovom štýle skupiny ABBA. Ian Anderson v bielom kostýme s veľkým červeným A na prsiach a s čiernym ! opaskom s prackou vyzerá ako skrachovaný astronaut. Veľmi nedôveryhodne pôsobí práve v skladbách Songs from the wood a Heavy horses. Za vrchol nevkusu považujem dva vložené nízkorozpočtové videoklipy: Sweet dream a Too young... v ktorých sa páni neskutočne strápňujú a kazia celkový dojem z inak výborných pesničiek. Len si predstavte Iana Andersona ako upíra alebo kapitána ponorky ako vypľúva žuvací tabak (močku). Ďalej ani nebudem pokračovať. Páni z JT sa iste pri nakrúcaní týchto sprostostí dobre bavili, to sa však nedá povedať o mne. Celé som to pretrpel so zaťatými zubami a celkom ma dorazila posledná scéna tohto koncertného filmu. Koncertná sála sa zrazu premenila na kozmickú loď a vyštartovala niekam do hlbín nekonečného vesmíru. Nech žije gýč! Tak toto si mohli páni fakt odpustiť! Album A hodnotím slabými tromi hviezdičkami a bonusové DVD iba jednou.

» ostatní recenze alba Jethro Tull - A
» popis a diskografie skupiny Jethro Tull

Copyright © easyaspie.cz Created in 0.0364 s.